In verband met mn lengte ben ik destijds overgestapt van een Aprilia RSV Mille naar deze Tuono, zithouding van de Mille beviel me niet, maar de rijeigenschappen wilde ik niet meer missen. Dus was de Tuono de perfecte oplossing, veel plezier van gehad.
Vanwege de komst van 2 kinderen kom ik simpelweg niet meer aan rijden toe en ik vind het zonde om m stil te laten staan. Dus gaat ie weg (met als troost in mn achterhoofd dat iets soortgelijks over een paar jaar weer terug komt...).
54440 km op de teller en 133 paarden die staan te trappelen om jou een leuke rit te bezorgen! Motor heeft altijd aan de druppellader gehangen en overdekt in berging gestaan. Vorige eigenaar heeft de volgende verbeteringen aangebracht:
- Start relais vervangen door een Japanse
- Zwaardere accu
- Aantal lasklemmen preventief vervangen (storing gevoelig)
- Dr. Rossi Eprom + Orginele CAT Eprom
- Carbon schetsplaatjes + Originele aluminium schetsplaatjes
- Scheurvrije voorlamp (ook vrij uniek)
- Korte cnc gevreesde rem-koppelingshevel.
- Kleppenstoter preventief vervangen door vorige eigenaar.
- Voor en achter tandwiel 1 tandje meer, om het bokkige karakter te compenseren.
- Dunlop Sportmax Roadsmart voor en achter met ruim voldoende profiel (achterband is vervangen bij 52000 km), achter 190/50 voor 120/70
- Spiegels van nieuwere type Tuono (oude bolle spiegels niet aanwezig)
Extra:
- Orginele uitlaat + ingekorte Bos uitlaat (erg makkelijk te verwisselen)
- Trik Moto LED knippers voor en achter (gemonteerd inclusief weerstandjes dus geen ADHD-geknipper)
- Domino handvaten
- Evotech stuureinden
- Valblokken ter bescherming van het motorblok
- Gereedschap setje aan boord
- Aansluiting voor Optimate 4 druppellader onder buddyseat, dus makkelijk aan- en af te koppelen
- Paddockstand voor- en achterwiel krijg je er voor deze prijs gratis bij, bij biedingen onder vraagprijs in overleg over te nemen.
Nadelen:
- Tankstickers "Aprilia" zijn niet erg mooi meer
- Zitten wat blaasjes in de lak van de tank
- Helaas eens te enthousiast op het gas gegaan met een nieuwe achterband, dus lichte schade aan rechterzijde (zie fotos). Motor is helemaal nagelopen nadien, motorisch prima in orde, schade is makkelijk te verhelpen door vervangen van wat onderdelen):
kras op remhendel
krasjes op onderkuipje/bellypan
kras op radiatorcover
valblok rechterzijde heeft zn werk gedaan, maar dus wel wat afgeschaafd
uitlaat heeft deukje opgelopen van stepje bijrijder
Onderhoud (facturen beschikbaar):
- Achterband vervangen bij 52.000 km
- Grote beurt bij 54.238 km, bijzonderheden:
Bougies vervangen
K&N oliefilter geplaatst
Kleppen controle
Luchtfilter vervangen
2 nieuwe rembloksets op gekomen
Olie vervangen
Remvloeistof vervangen
- DID ketting en tandwielen vervangen bij 54.300 km
- Koppelingsdeksel en pakking vervangen bij 54.426 km
Zoals je kunt zien laat ik meer onderhoud plegen dan dat ik erop rij
Vraagprijs 2950 euro.
Bij interesse graag.
Locatie: Noord-Holland - Amsterdam
Toegevoegd op 1 dag geleden en vervalt op 26 December
Advertentie id: 835901
[ ]
95 bezoeken