Aprilia Scooter SR GT 200 Sport ABS 06-2022 564km Zo goed al

3.945 EUR

Algemene informatie
Kleur: Rood
Kenteken: 78-MR-PK

Technische informatie
Vermogen: 13 kW (18 PK)
Transmissie: Automaat
Topsnelheid: 130 km/u
Ledig gewicht: 141 kg
Wielbasis: 135 cm

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Veiligheid
Anti Blokkeer SysteemAnti Blokkeer Systeem (ABS)
Overig
lichtmetalen velgennationale autopas

Mooie zo goed als nieuwe Aprilia SR GT 200 Sport met ABS van 06-2022 met een lage km stand. Het blokt telt 174cc en levert 13 kW (18pk) bij 8.500 tpm en 16,5 Nm bij 7.000 tpm. Het grote voordeel dit blok start/stop-technologie heeft, waardoor het gemiddelde verbruik nog lager uitvalt als je daar gebruik van maakt..(rijdt in de praktijk rond de 1 liter 40km).

Is te bezichtigen naar afspraak 06-28522796 Gerard van Haandel.

Servicepakket € 45,-, 8liter brandstof, Reconditionering

De scooter met het Aprilia-DNA. Bij de Aprilia SR GT 200 Sport is de verwijzing naar de wereld van de motorfietsen nog sterker dankzij het ontwerp, het rijgevoel en de hele hoge waarden waarmee hij aan de top van zijn categorie staat. Een mix van kracht en veelzijdigheid die probleemloos elke situatie in de stedelijke context trotseert: kuilen, tramsporen, putdeksels of kinderkopjes, altijd met behoud van de wegligging en de hele hoge prestaties. De moderne Euro 5-motor, een 174 cc i-Get ééncilinder, is de finishing touch om de stad mee te veroveren.

Een agressievere stijl. De speciale Sport-uitvoering is met de satijn kleur Red Raceway nog duidelijker geïnspireerd op de typische liveries van Aprilia's sportmotoren. Dit zijn perfecte matches voor de rood gelakte velgen en het tweekleurige zwart-grijze zadel met rode stiksels. De letters Aprilia zijn aangebracht op de zilvergrijze voetsteunen, terwijl de middentunnel en de zijkappen in matzwart zijn uitgevoerd, met bijpassende handgrepen voor de passagier.

Met 148 kg rijklaar is de SR GT 200 best een lichtgewicht. Je kan er heel makkelijk mee sturen en ook als je naast de motorscooter staat is deze makkelijk te verplaatsen. Ook heel erg licht gaat de middenbok. Je hoeft bijna geen moeite te doen om 'm daar op te krijgen. Dat gaat echt extreem licht en makkelijk.

Dankzij het lichte gewicht, de wendbaarheid en het makkelijk kunnen parkeren is de SR GT 200 ideaal in de stadsjungle, maar ook bij het filerijden op de snelweg gaat dat op een motorscooter veel prettiger dan een schakelmotor. Je hoeft alleen maar gas te geven en te remmen en op te letten op de auto's en door z'n wendbaarheid 'dans' je daar met het grootste gemak tussendoor.

Test van internet:
Urban Adventure
Het sportieve en avontuurlijke uiterlijk van de Aprilia SR GT motorscooter is een lust voor het oog om te zien. Wat een lekkere en stoere verschijning. Als ik even terug denk aan mijn schooltijd eind jaren '90 en de Aprilia SR 50 populair was, lijkt deze SR GT er echt helemaal niet meer op.

De motorscooter lijkt wat hoger op de poten te staan en de donkere adventure-ruit maakt 'm nog stoerder dan de motorscooter al is. Op de motorscooter zijn diverse kunststof delen voorzien van een carbon look, zoals bijvoorbeeld het voorspatbord. De opening in de kuip achter de grote 'A' aan de zijkant, doet mij denken aan de luchtdoorlaat op de Tuono 660.

De allroad banden die normaal onder de SR GT 200 zitten, moesten helaas plaats maken voor straatbanden. Bij de demo was er iets mee en was vervanging nodig. Gelukkig zullen de Aprilia's die bij de dealer staan voorzien zijn van de stoere allroad banden, maar eigenlijk doet het uiterlijk op mijn foto's 'm niet alle eer aan die de motorscooter zou moeten krijgen.

Ondanks dat ziet de SR GT 200 er nog steeds lekker uit. De koplampen geven 'm een beetje het uiterlijk van een sportieve adventure bike en tijdens de testweek moest ik dan ook wel lachen dat echt veel motorrijders dachten dat ik op een motor reed. Ergens moest ik ook wel ergens denken aan een RS660.

Ik werd dan ook heel regelmatig gegroet, iets wat motorrijders vaak niet willen doen naar motorscooters, maar de schaamte zal dan waarschijnlijk ook pas komen na het passeren en ontdekken dat het toch een motorscooter is. Dat geeft wel aan hoe goed de styling van de SR GT is. Motorrijders trappen er gewoon in.

Het grote verschil tussen de SR GT en de SR GT Sport zijn andere kleuren, rode velgen, een tweekleurig zadel met rode stiksels, 'Aprilia' aangebracht op de zilvergrijze voetsteunen, matzwarte middentunnel en zijkappen, handgreep in bijpassende kleur en een grote 'A' op de zijkant van de kuip. Deze Sport-versie kost 100 euro meer en is zijn geld meer dan waard, al zou het alleen maar zijn om de mooiere kleuren (wat natuurlijk subjectief is). De verlichting rondom de motorscooter is LED.

De achterkant is voorzien van een subtiele diffuse rode streep, wat het remlicht moet voorstellen. Ik blijf dat echt heel mooi vinden, zo'n diffuse streep

Autobedrijf Gerard van Haandel
de Plantage 29
3931DX Woudenberg
Tel: 06-28522796
E-mail: info@autobedrijfvanhaandel.nlWebsitewww.autobedrijfvanhaandel/

Locatie: Utrecht - Woudenberg

Toegevoegd op 14 dagen geleden en vervalt op 8 December
Advertentie id: 1748650
    [ ]     58 bezoeken