Bmw k1300gt

6.500 EUR

Hallo allemaal,

Met pijn in mijn motorhart maar met het idee dat er een goede nieuwe eigenaar komt voor mijn BMW K1300 GT uit 2009 , gaat hij de deur uit. Aangezien ik een nieuwe motor heb aangeschaft zal deze vriend plaats moeten maken. In prima/showroom staat en maar 76000 km op de teller gaat deze compleet uitgeruste BMW absoluut een nieuwe eigenaar vinden. Zo'n 3000km geleden voorzien van nieuwe banden,Michelin Pilot Road 4. Alles wat op de motor zit functioneert.

Mijn motor heeft een vaste vraagprijs van €6500,- ,dit om geen rare of vervelende biedingen te moeten beantwoorden.
En als klap op de vuurpijl, 3 maanden garantie, aangeboden door degene die mijn motor onderhouden heeft.

Hieronder alle technische specificaties voor de liefhebber.

Gegevens K1300GT
Type :
vloeistofgekoelde 4-takt 4-cilinder lijnmotor, 2 nokkenassen, 4 kleppen per cilinder, krukas dwars geplaatst
Boring x slag :
80 mm * 64,3 mm
Cilinderinhoud :
1293 cc
Vermogen :
118 kW (160 pk) bij 9.000 t/min
Koppel :
135 Nm bij 8.000 t/min
Compressieverhouding :
13 : 1
Mengselvorming / motormanagement :
elektronische inspuiting, digitale motorelektronica met geïntegreerde klopregeling (BMS-KP) met roluitschakeling en dubbele ontsteking
Uitlaatgasreiniging :
geregelde 3-wegkatalysator, Euro 3-emissienorm
Prestaties / verbruik
Topsnelheid :
meer dan 200 km/h
Verbruik per 100 km bij 90km/h constant :
5,0 l
Verbruik per 100 km bij 120 km/h constant :
5,9 l
Brandstof :
super plus loodvrij (98 RON); door automatische klopregeling ook geschikt voor Eurosuper (RON 95)
Elektrische installatie
Dynamo :
wisselstroom 945 W
Accu :
12V 19Ah
Aandrijving
Koppeling :
natte multiplaat, hydraulisch bediend
Transmissie :
constant-mesh 6-versnellingen
Secundaire overbrenging :
cardan
Rijwielgedeelte / remmen
Frame :
aluminium brugframe, meedragende motor
Voorwielgeleiding / -vering :
BMW Motorrad Duolever; centraal geplaatst veerbeen, uitgaande demping bij ESA elektronisch instelbaar
Achterwielgeleiding / -vering :
Eenzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; centraal geplaatst veerbeen met hevelsysteem, veervoorspanning met draaiknop hydraulisch traploos (bij ESA* elektronisch) instelbaar, uitgaande demping (bij ESA in en uitgaande demping elektronisch) instelbaar
Veerweg voor / achter :
115 mm / 135 mm
Wielbasis :
1572 mm
Naloop :
112 mm
Balhoofdhoek :
60,6°
Velgen :
gegoten aluminium
Velgmaat voor :
3,50 x 17"
Velgmaat achter :
5,50 x 17"
Bandenmaat voor :
120/70 ZR 17
Bandenmaat achter :
180/55 ZR 17
Remmen, voor :
remsysteem met dubbele schijfremmen, zwevend gemonteerd, diameter 320 mm, 4-zuiger remklauwen
Remmen, achter :
schijfrem, diameter 294 mm, zwevende 2-zuiger remklauw
ABS :
BMW Motorrad Integral ABS (deel-integraal)
Maten / gewichten
Lengte :
2.318 mm
Breedte incl. spiegels :
965 mm (gemeten over koffers 990 mm)
Hoogte zonder spiegels :
1.438 mm
Zithoogte, onbeladen :
820 mm / 840 mm (lagere buddy 800 mm / 820 mm)
Binnenbeen curve, onbeladen :
1.800 mm / 1.840 mm (lagere buddy 1.760 mm / 1.800 mm)
Rijklaargewicht
288 kg
Drooggewicht :
255 kg
Max. toelaatbaar totaalgewicht :
520 kg
Max. belading (bij standaarduitrusting) :
232 kg
Tankinhoud :
24 L
Reserve :
ca. 4,0 L
Productie tijdvak :
2008 –

Locatie: Zuid-Holland - Delft

Toegevoegd op 13 dagen geleden en vervalt op 8 January
Advertentie id: 1158435
    [ ]     201 bezoeken