BMW R100RS . Op 4 januari 1977 is deze motor op kenteken gekomen . Ik heb 'm vanaf 2014 maar helaas blijft hij de laatste tijd wegens minder gebruik teveel in de garage staan . Ik heb regelmatig de motor gestart en kleine stukjes gereden en dat ging steeds zoals het zou moeten gaan . Er zit sinds kort een nieuwe accu in . Het originele sleuteltje is erbij samen met 2 reservesleutels . Bij de 2 krauserkoffers zijn de sleutels ook aanwezig . Gereedschapset is er ook nog bij . Daarbij zijn er ook nog 2 werkplaatshandleidingen bij , een Engels en een Nederlandstalig alsmede een folder uit de jaren 70 . Uiteraard heeft de tand des tijd z'n sporen ook nog nagelaten . Zo valt er op de lak heus wel het een en ander aan te merken , de onderkant van de kuip en het voorspatbord zijn van een andere kleur rood , het slot van de tankdop zit er niet meer in . Het groene lampje van de vrijstand reageert niet meer op het schakelpookje , om de startmotor te kunnen gebruiken heb ik een schakelaar gemonteerd waarmee je dit lampje aan en uit kunt zetten , werkt perfect. Kortom , een motor die even een beurt nodig heeft , waar je nog veel plezier aan kunt beleven en die niet al te duur.