67.000 km op de teller, maar ik heb er 80.000 op gereden.
28-01-1977 op kenteken gezet, dus één van de eerste RS-en in Nederland
Goed onderhouden door BMW monteur. 28 jaar in mijn bezit geweest. Gaat nu weg om gezondheidsredenen.
Origineel; blok en frame hebben zelfde nummer, inclusief papieren kenteken, blauwe plaat (hoort bij dit jaar).
Optisch redelijk netjes, de normale gebruikssporen. (± 20 jaar geleden gespoten).
Rijdt goed, schakelt goed, koppeling goed, BMW ETA remmen.
Heeft nu weer een beurtje nodig.
Michelin Pilot Activ banden voor en achter; zeer goed, weinig mee gereden
LiFePO4 accu, 2 jaar oud; lekker licht en altijd stroom, ook als je een tijdje niet rijdt
Koni schokdempers achter.
Aangepast voor moderne brandstof: geharde klepzittingen, tank van binnen gecoat, moderne benzineslang, siliconen vlotterbak pakkingen, kunststof vlotters.
Maar: rij alcoholvrij, dat is gewoon beter voor een oldtimer (dus Shell V-Power of BP Ultimate)
Opties:
- Originele BMW / Krauser koffers
- Haynes werkplaatshandboek (hardcover, die worden niet meer gedrukt, zeer goede staat)
- DS Covers grote buitenhoes; ongeveer 2 jaar
Locatie: Utrecht - Amersfoort
Toegevoegd op 15 dagen geleden en vervalt op 23 November
Advertentie id: 1702220
[ ]
91 bezoeken