Aangezien ik veel te weinig tijd heb om te rijden, doe ik deze GSX-R weg. De motor is volledig verbouwd en opnieuw opgebouwd. Werkelijk alles is vernieuwd en verbeterd.
Op dit moment is er 1 klein mankement waarmee je wel gewoon kan rijden maar eigenlijk wel opgelost moet worden. 1 van de kleppendekselbouten lekt een klein beetje olie. Dit is prima te herstellen. Verder is de motor helemaal goed.
Hieronder een lijst van de belangrijkste aanpassingen:
- Voorvork vervangen door volledig gereviseerde ‘91-er voorvork met WP veering
- Velgen en banden van ‘91-er. Banden zijn 3000km oud
- Motorblok opnieuw gespoten en alle pakkingen zijn vervangen
- Dynojet Stage 3 met KN open luchtfilters en afgesteld op rollenband door Ruud Fredriks
- Volledig instelbare achterveer van Honda CBR 600RR
- Volledig opnieuw professioneel gespoten en tank aan de binnenkant voorzien van coating
- Digitale teller Kono
- Stalen remleidingen voor en achter
- Nieuwe remvloeistof en koppelingsvloeistof reservoirs
- Superpole demper
- Koplamp, achterlicht en knipperlichten in led