Chevrolet K10 1973 geen roest (K20 K30 C10 C20 C30 Stepside

9.500, EUR

Beschrijving in het Nederlands, Engels en Duits:

• Dutch*

De auto staat in Duitsland, heeft Duitse papieren, ca. 1 uur van Aken.

Ik maak reclame voor de auto in Nederland omdat er veel monteurs zijn die Duitse pick-ups opkopen, ze repareren en ze dan voor een hoge prijs weer in Duitsland verkopen.

Ik heb 2 jaar geleden €20.000 voor de auto betaald.

1973 Chevrolet K10 5,7l V8 350 smallblock vierwielaandrijving, GEEN ROEST, 50000 mijl op de klok. kwam naar Duitsland vanuit Californië in 2019, sindsdien slechts 1 eigenaar totdat ik de auto 2 jaar geleden kocht, reed ongeveer 10000km in het dagelijks leven als Daily, Duitse H registratie, gas systeem (via 3 weg schakelaar)

Motor maakt bijgeluiden, maar loopt nog wel.Motor maakt lawaai, maar loopt nog wel. Ik wilde de motor zelf omruilen, dus de versnellingsbak is eruit, maar omdat ik nu dagelijks in een Dodge RAM 2nd gen Cummins rijd, moet de K10 gewoon weg, ik heb er geen zin meer in, ik heb thuis niet eens ruimte om dingen in elkaar te schroeven omdat ik in een flat woon... Ik schroef alleen dingen in elkaar op motoren, als ik dat al doe.

De dingen zijn het afgelopen half jaar nieuw gekomen:

-ontstekingskabel
-krukas demper
-waterpomp
-thermostaat
-radiatorslangen
-visceuze koppeling
-V-snaar

• English*

The car is in Germany, has German papers, about 1h from Aachen.

I advertise the car in the Netherlands because there are many mechanics who buy German pickups, repair them and then sell them back in Germany at a high price.

I paid 20.000€ for the car 2 years ago.

1973 Chevrolet K10 5,7l V8 350 smallblock all-wheel drive, NO RUST, 50000 miles on the clock. The car has a German H registration. , came to Germany from California in 2019, since then only 1 owner until I bought the car 2 years ago, drove about 10000km in everyday life as a daily, German H registration, gas system (via 3 way switch)

Engine makes noises, but still runs. I wanted to change the engine myself, so the gearbox is out, but because I now drive a Dodge RAM 2nd Gen Cummins in everyday life, the K10 should just go, I don't want to do it anymore, I don't even have space at home to screw it, because I live in an apartment... I only screw, if at all, on motorcycles.

These things came new in the last six months:

-water pump
-spark plug
-ignition cable
-crankshaft damper
-water pump
-thermostat
-radiator hoses
-viscous coupling
-V-belt

• DEUTSCH*


Das Auto ist in Deutschland, hat deutsche Papiere, etwa 1h von Aachen entfernt.

Ich verkaufe das Auto in den Niederlanden, weil es viele Mechaniker gibt, die deutsche Pickups kaufen, sie reparieren und sie dann in Deutschland zu einem hohen Preis wieder verkaufen.

Ich habe vor 2 Jahren 20.000€ für das Auto bezahlt.

1973 Chevrolet K10 5,7l V8 350 smallblock Allradantrieb, KEIN ROST, 50000 Meilen auf der Uhr. Das Auto hat eine deutsche H-Zulassung. , kam 2019 aus Kalifornien nach Deutschland, seither nur 1 Besitzer bis ich das Auto vor 2 Jahren kaufte, fuhr ca. 10000km im Alltag als Daily, deutsche H-Zulassung, Gasanlage (über 3-Wege-Schalter)

Motor macht Geräusche, läuft aber noch. Ich wollte den Motor selbst wechseln, also das Getriebe ist raus, aber da ich jetzt im Alltag einen Dodge RAM 2nd Gen Cummins fahre, soll der K10 einfach weg, ich habe keine Lust mehr, ich habe nicht mal Platz zu Hause zum Schrauben, da ich in einer Wohnung wohne... Ich schraube, wenn überhaupt, nur an Motorrädern.

Diese Dinge sind in den letzten sechs Monaten neu hinzugekommen:

-Wasserpumpe
-Zündkerze
-Zündkabel
-Kurbelwellendämpfer
-Wasserpumpe
-Thermostat
-Radiatorschläuche
-Viskokupplung

Locatie: Limburg - Vaals

Toegevoegd op 3 uur geleden en vervalt op 19 October
Advertentie id: 2043713
    [ ]     56 bezoeken