De motor is in 2013-2014 volledig uit elkaar geweest en weer opnieuw opgebouwd. En rijd sindsdien zonder problemen.
Frame en andere delen zijn gepoedercoat.
Het blok en de versnellingsbak zijn helemaal uit elkaar geweest, daar waar mogelijk is alles vervangen door kwaliteit onderdelen. o.a.
Nieuwe cilinders met zuigers, lagers, keerringen, rubberdelen.
Motor heeft een elektronische ontsteking van Hans Beck.
Spanningsregelaar is een Hella.
Benzinekraan van westerse kwaliteit, tank is schoon van binnen.
Originele K68 carbs.
Bloemkoolnaven, ronde chromen velgen van Raedelli. Voorvork is van een Suzuki Savage met wiel met schijrem. Het voorwiel met trommelrem krijg je erbij.
Heidenau banden.
Achter Hagon schockdempers.
M72 tank en spatborden (geen Chinese rommel)
Enz. enz...
De hele revisie is gedocumenteerd op het forum van de UDCN (MT11 goes retro), foto’s zijn daar niet meer zichtbaar, maar ik heb ze nog op de PC staan. De motor is bekend binnen de club.
Het betreft een motor met techniek uit de jaren 60, de motor dient dan ook als zodanig te worden bereden en onderhouden.
De cardan achter lekt een beetje olie.
Geen motor voor de amateur, een beetje technische kennis is een must.
Dit is geen standaard Rus, dus a.u.b. bieden naar waarde, op onzin biedingen reageer ik niet.
Staat te koop als solo, zijspan bevestigingen zitten erop.
Prijs indicatie 2500.
Locatie: Utrecht - Amersfoort
Toegevoegd op 1 maand geleden en vervalt op 21 November
Advertentie id: 998705
[ ]
1334 bezoeken