Prachtige Ducati Monster S4 in Senna uitvoering te koop.
Ik heb deze motor nu bijna 10 jaar met veel liefde in bezit, maar er is een tijd van komen en gaan!
Elk voorjaar dat ik deze prachtige motor weer voor het eerst start krijg ik een glimlach van het alombekende Ducati geluid wat uit deze 916cc 2 cilinder komt.
Ik heb de Ducati in 2013 gekocht met 19000km op de teller, in de 10 jaar dat ik hem heb is dat opgelopen naar 26484km. Hij heeft in totaal 3 eigenaren gehad (2001-2009, 2009-2013, 2013-heden) en is door de vorige eigenaar uit Belgie geimporteerd.
Onderhoud is altijd uitvoerd door Ducati specialist Moto Puro in Nuenen.
Bij 19300km grote beurt
• Kleppen gestelt, volgende controle bij 32000km.
• Luchtfilter vernieuwd
• Olie en oliefilter vernieuwd
• Bougies vervangen
• Riemen vervangen
• Pakkingen vervangen
Bij 22180km zijn de tandwielen en ketting vervangen
Bij 23136km kleine beurt
• Olie en oliefilter vernieuwd
• Remvloeistoffen vernieuwd
• Riemen vervangen
Bij 24988km riemen vervangen (zat 2 jaar tussen)
Elke winter weggezet met volle tank 98 met Forte toevoeging en aan de Optimate acculader. Voornamelijk Euro98 / E5 getankt.
Verder zitter er een aantal mooie (en moeilijk te verkrijgen) accessoires op of bij.
Op sommige foto's staat nog het lage stuur (clip-ons) dit is vorig jaar aangepast naar een superbike stuur van LSL.
• Oberon Clutch slave cylinder (titanium look)
• Oberon Rem en koppelings deksels (titanium look)
• Oberon Rem en Koppelingshendel (titanium look)
• Smoked achterlicht geintegreerde knippers
• Smoked knipperlichten voorzijde
• Olie thermometer
• Ducati Performance open koppelingsdeksel
• Ducati Performance Koppelingskit
• Ducati Performance Spiegels
• LSL SBK Kit Zilver + Stuur zwart
• Diverse (originele Ducati) carbon kapjes
• DB-killers door StarTwin in Loenen.
• Datatool alarm
Facturen aanwezig van het onderhoud en extra accessoires.
Originele onderdelen zijn nog aanwezig van alle aanpassingen die door mij gedaan zijn. Wat er niet bij zit (door de vorige eigenaar) zijn het originele verlengde achterspatdbord en originele koppelingsdeksel.
Een klein aandrachtspunt is te vinden aan de onderzijde van de rechter uitlaatdemper, daar heeft bij de vorige eigenaar een reistas tegenaar geschuurd tijdens een rit in de eifel. De demper is nu omgedraaid waardoor je het niet meer direct ziet (zit nu aan de onderzijde dus)
Bij serieuze interesse, en we beide tot een goeie prijs kunnen komen mag hij weg. Ik hoef er dus niet per se vanaf!