One of a kind in Nederland. Weliswaar geen S-uitvoering maar verder genoeg fraaie modificaties doorgevoerd met oog voor detail. Van een liefhebber voor een nieuwe liefhebber.
De motor is particulier gekocht in 2020 met +/- 18.000 km op de teller en was wit. Daarna is hij in samenwerking met de specialisten van Verduyn Ducati onder handen genomen in zowel 2020 als 2021. Dus echt een Corona project ;-)
Ik ben best handig maar met deze PK’s en snelheden wil ik zeker weten dat het altijd goed zit met starten, optrekken, schakelen, wegligging en het remmen. Alles is daarom door hen aantoonbaar uitgevoerd en de boekjes + rekeningen (+/- Euro 6.000,-) zitten er gewoon bij. De motor mag weg omdat ik in 2023 een nieuw project wil starten.
De details van deze pracht machine:
• 155 Pk, 6 versnellingen, droge koppeling, 167 kg drooggewicht, tankinhoud 15,5 liter
• Huidige km stand is 22.643
• Bodywork (tank en kont) is van een Ducati Streetfighter 848 afkomstig en betreft de originele af-fabriek kleur (metallic geel). Alles is nieuw verscheept vanuit Italië
• Undertray links en rechts + koplamp unit is ook origineel Ducati maar zijn hier in NL in dezelfde originele metallic gele kleur gespoten
• Trellis buizenframe en velgen zijn origineel grijs uitgevoerd
• Nieuwe kentekenplaat gemonteerd met dikke, opliggende letters/ cijfers
• Knipperlichten achter zijn vervangen en afkomstig van een Ducati Panigale (voor zijn nog origineel)
• 2x nieuwe banden (Pirelli Rosso III) gemonteerd in juli 2020
• Termignoni carbon uitlaat met uitneembare dempers
• Tamburini koelslangen (blauw) – nieuw gemonteerd
• Kettingset (DID) – nieuw gemonteerd
• Timing belts vervangen - augustus 2020
• EVR koppeling set + zwarte open cover (compleet vernieuwd)
• End bar spiegels
• Progrip handvatten (black/red)
• Oplaadkabel Optimate 4
• Brembo 19 RCS rempomp (!) – nieuw gemonteerd
• Brembo HPK (!) Super Sport Racing remschijven en blokken – nieuw gemonteerd
• Evotech zwarte radiator covers (boven en onder) – nieuw gemonteerd
Tenslotte:
• Onderhoudshistorie is sinds aanschaf (2020) aantoonbaar en alles via Verduyn Ducati Specialist in Capelle aan den IJssel laten uitvoeren
• Altijd gestald onder een afdekhoes in een droge schuur en aan de druppellader
• Geen schademotor en heeft geen circuit gezien
• Meeste zaken en originele spullen nog aanwezig (uitlaat, achterspatbord, benzine dop, zadel, etc.) En die krijg je er gewoon bij
• Valt er nog wat te verbeteren? Wellicht kan je nog kijken naar mooiere beugeltjes voor de vloeistofpotjes op het stuur of nog een Brembo 19 RCS koppelingspomp monteren?
• Ducati Performance-, Brembo- of CNC-accessoires en onderdelen worden in principe niet los verkocht
• Mocht je een lagere verkoopprijs ambiëren dan behoud ik mij het recht voor om bepaalde accessoires en onderdelen netjes te vervangen voor origineel en ze apart te verkopen
• In principe geen interesse voor inruil, maar een Ducati Multistrada (Pikes Peak) is bespreekbaar