Km stand motorblok: 95.000
Km stand chassis: 196.980
Modificaties/Extra's:
Exterieur:
Heldere koplampen met amber blinkersOem VTI velgen opnieuw gepoedercoat, Toyo R1R voor en Toyo T1R achter met voldoende profielWindow visors
Onderstel en remmen:
D2 SchroefsetBenen 3 poots veerpootbrug voorEnergy suspension PU rubbers (de zwarte)Summit Veerpootbrug achterASR subframebrace achter (moet er nog op, nog nieuw in doos)VTI 262mm remmen voorEBC remschijven voorFerrodo DS2500 remblokken voorJBT remblokken achterGoodridge remslangen RVS gevlochten voor en achter
Motor en uitlaat:
B18C6 swap 98 spec (versnellingsbak uiteraard met sperdifferentieel)ACT heavy duty drukgroep met ACT street disc koppelingsplaat.TCC licht vliegwielMoroso baffled carterpanHasport motorsteunenEnergy suspension motorsteun inserts voor de overige steunen (zwarte)Tenzo-R open luchtfilterDC 4-1 keramisch spruitstuk met heatwrapVTI radiateurInvidia Cat-back (stille variant)KatvervangerShort shifter
Interieur:
QSP Touring flat 300 lederen stuurwiel met QSP snap-offAantal interieur delen uit een amerikaanse uitvoering (zwart)Recaro stoelen uit een Honda Accord Euro-RType-R pookknopVlak gemaakte achterbakAKR Performance vloermatten
Minpunten: Tenzo-R kleppendeksel is niet meer mooi , achterraam dempers niet meer goed.
Pluspunten: Geen roest, B18C6, Sperdifferentieel, ziet er oem uit, onderstel in zeer goede staat, alle aankoop bonnetjes vanaf de aanschaf van het motorblok.
Ik ben inmiddels ongeveer 5 jaar in het bezit van deze Civic en de B18C6 is al reeds 9 jaar in mijn bezit.
Zelf heb ik de auto destijds na aanschaf volledig aangepakt aangezien mijn B18C6 van de vorige Civic in deze moest.
Onderstel, remmen, stuurinrichting, motorblok en interieur hebben allemaal een opknapbeurt gekregen.
Nieuwe rubbers, nieuwe originele bouten en moeren, staaldelen van het onderstel schoongemaakt en gespoten en uiteraard een aantal upgrades.
Het carrosserie is ontdaan van roest (nieuwe oem stukken ingelast) en volledig opnieuw gespoten in de originele kleur, hierna zijn de onderkant en wielkasten volledig opnieuw getectyleerd.
De Civic heeft bij mij altijd in de garage gestaan (als er niet mee werd gereden natuurlijk).
Voornamelijk mee gereden in de zomer op vakantie en in de weekenden, in de winter kwam die niet uit de garage.
Onderhoud deed ik zelf, in ieder geval ieder jaar verse olie + filter ondank dat ik niet veel kilometers reed en apk was nooit een probleem.
In verband met toekomstige gezinsuitbreiding heb ik toch (na een jaar twijfelen) besloten de Civic te.
Toon telefoonnummer
Locatie: Drenthe - Meppel
Toegevoegd op 6 dagen geleden en vervalt op 15 December
Advertentie id: 457097
[ ]
356 bezoeken