Hierbij bied ik mijn geliefde Honda VFR800 sport-tour motorfiets aan. Deze krachtige tweewieler heeft me altijd trouw gediend en staat te popelen om nieuwe avonturen te beleven met zijn nieuwe eigenaar.
De motor is uitgerust met een viercylinder, 782 cc VTEC motorblok. Dit zorgt voor een soepele en opwindende rijervaring, of je nu door de stad cruist of de open weg verkent. Het is een perfecte combinatie van prestaties, betrouwbaarheid en comfort.
De motor is in originele staat met enkel originele onderdelen. De algehele conditie van de motor is erg goed. Hij is goed onderhouden en heeft regelmatig zijn servicebeurten gehad. Bovendien is hij altijd gestald geweest in een droge garage, waardoor hij vrij is van roest en andere weersinvloeden. De motor is geheel schadevrij op wat gebruikssporen na en heeft nog nooit op zijn kant gelegen. De banden hebben nog weinig km's gereden (Michelin Road 5 dual compound, <6000km) en kunnen nog een behoorlijke tijd mee.
Extra's:
De motor is uitgerust met het Honda Dual combined braking system (CBS, een integraal remsysteem) met ABS.
De motor is verder voorzien van een originele, door Honda geleverde en in kleur gespoten, kofferset en draagsysteem.
Bovendien is er de originele afdekplaat in kleur voor de buddyseat.
De motor wordt uiteraard verkocht met alle benodigde documenten, inclusief de originele handleiding, twee sleutels en de kentekenpapieren.
Let op: de motor staat opgeslagen in Schijndel, niet in mijn woonplaats in Leiden.
Ben je op zoek naar een betrouwbare metgezel voor jouw volgende motoravontuur? Dan is deze VFR precies wat je nodig hebt. Neem gerust contact met me op voor meer informatie of om een bezichtiging en proefrit te regelen.
Prijs: €3750,-
Ik kijk ernaar uit om deze geweldige motorfiets aan een nieuwe eigenaar te kunnen overdragen, die er net zoveel plezier aan zal beleven als ik heb gehad.
Met vriendelijke groet,
Roy
Type: V4 90°
Koelsysteem: vloeistofkoeling
Cilinderinhoud: 782 cc
Boring x slag: 72 x 48 mm
Compr. verh.: 11,6:1
Klepaandrijving: DOHC, 4 kleppen per cilinder
Ontsteking: digitale transistor met elektronische vervroeging
Starter: elektrisch
Benzinetoevoer: PGM-F1 benzine injectie, 36 mm inlaatkelken
Smering: wet sump
Vermogen: 105 pk @ 10.500 tpm
Koppel: 75 Nm @ 8.500 tpm