Hallo, ik verkoop de mx5 omdat ik toe ben aan wat anders ik vind het bouwen leuker en deze is wel klaar voor mij. In 2012 heb ik de mx5 gekocht met de bedoeling de motor swap te doen maar het is veel meer geworden dan alleen dat.
Auto is helemaal kaal geweest en helemaal opnieuw opgebouwd.
2016 klaar en toen gaan circuit rijden en verder ontwikkelen. Ik heb er ongeveer 2000km mee gereden op circuit, niet competitief en alleen met mooi weer.
De motor is uit een skyline R32 gtst, blok is nooit open geweest en heeft ongeveer 130,000km gereden. Motor staat niet op kenteken, auto is sinds 2012 geschorst. Alles is wel met het idee gebouwd dat dit eventueel wel mogelijk is. Papieren van de R32 gtst op nederlands kenteken is beschikbaar om aan te tonen waar de motor weg komt.
Afgesteld bij ACE-Motorsports op 330pk (Krukas) op octaan 100, helaas geen dyno uitdraai. Auto weegt 1120kg en 50/50 verdeeld, schutbord aangepast om de motor zover mogelijk naar achteren te krijgen.
Ook reserve onderdelen erbij en aantal dingen voor apk.
Is te bekijken op de brug.
Ik heb een lijstje gemaakt met de onderdelen en aanpassingen.
Ben je echt geïnteresseerd dan is er meer info en zijn foto's beschikbaar.
Telefoon nummer beschikbaar bij interesse.
Vraagprijs 23.000 (Onderhandelbaar)
Motor en aandrijving:
Engine RB20DET (Nissan Skyline R32 GTST) (Niet op kenteken)
Toyota Yaris Coils
Ecumaster EMU ECU
Ecumaster EDL-1 Datalogger
Tempratuur en druk sensors op alles naar ecu.
Compleet nieuwe kabelboom met alleen het nodige(Ook voor apk en kenteken)
Sytec brandstof drukregelaar
R32 RB26 injectoren
Walbro 255LPH
Inlaat spruitstuk aangepast gasklep naar voren.
Holset HX35 12 cm² turbo
HKS Blowoff valve
Turbosmart wastegate 45
Topmount spruitstuk staal
3" uitlaat met Simons demper aan de zijkant eruit
D1 spec oliekoeler
Laminova C43 182 Olie/water warmtewisselaar
7 Liter carterpan met baffles
90mm Intercooler 2,5"
Versnellingsbak RB20 (R32 GTST)
Differentieel R200 Vast gelast (R32 GTST)
Cardanas Technotrans Veendam
Aandrijfassen OTS Racing
Motorsteunen massief
50mm I.L. Motorsport radiator
Alles met AN fittingen gedaan van Torques U.K
Ophanging, remmen en wielen:
Rota grid drift 15x9 ET20 4x100
Toyo R888 235/50/15
ARP Wheel studs
Yellow speed dynamic pro sport coilovers, Springrates 15kg voor 10kg achter
Alles PU bussen met vetsmering nippels
V8roadster front upper ball joints
Voorkant: Verstelbare Racingbeat tubular swaybar 30mm met rod end linkage
Achterkant: Solid 24mm swaybar met rod end linkage
Skidnation alignment locks met 10,9 bouten
Mercedes A W168 elektrische stuurbekrachtiging pomp op plek van bijrijder stoel
OBP Pro-Race V2 Floor mounted cockpit fit 3 pedal system met bias bar (Cilinders onder de voeten in verlaagde bodem)