Op veler verzoek Toyota Hilux 2.4 D.CAB 4WD D.SR5 te koop

contact met mij op 20.46 EUR

1992 - Toyota Hilux 4WD, Dubbel cabine, 2.4D, grijs kenteken

Met de onverwoestbare 2.4 D motor (Zie TopGear).

NAP, 2e Eigenaar, 100% NL, 417000 km waarvan 300.000 km gereden door mij.
4WD, High/Low gearing, 5 persoons, Grijs kenteken, 5 versnellingen, Youngtimer

Motorisch en meganisch prima, rijdt heerlijk; ik hou van de stugheid van de bladveren.

Afgelopen 11 jaar, in mijn bezit, elke 12.500 km (max 15.000km bij vakanties) z’n beurten en smeringen gehad, bij Four Wheels in Nederhorst den Berg.

Mogelijk zullen sommigen de naam Hi-LUX iets anders interpreteren.

Dit is een 100% ANALOGE AUTO; het enige digitale in de hele auto, is het dashboard-klokje en de later ingebouwde radio/cd-speler.
Alles met handbediening, inclusief de sperdifferentieel op de wielen, onverwoestbare eenvoud…

Behalve… roest…

Daarom: in de categorie 100% eerlijk:

-Moet op 2 plekken gelast om door de APK te komen, verloopt eind deze maand (januari 2023):

Zowel de steunbalk linksvoor, als de laadbak-bevestiging onder de huif, rechtsachter (zie foto’s zonder huif), moeten gelast.
De huif is eenvoudig afneembaar met 2 personen.

-Achterstallig onderhoud plaatwerk rondom, (zie foto’s) maar dit is geen reden voor APK-afkeur, zijn geen dragende constructies.

-Met rechter voorportier afgelopen zomer in de Pyrineeën stevig een paaltje meegepakt bij draaiend, achteruit wegrijden.
Zelf snel gefixt om deur weer soepel sluitend te krijgen (zie foto’s), maar nog steeds niet af… Binnenwerk deur nog wel compleet in bezit.

-Bullbar jaren geleden bij uitparkeren, aan de rechterkant ergens achter blijven hangen, klein beetje verbogen, niet hersteld.

-Startonderbreker (11 jaar oud) zou ik er binnenkort uithalen, eist inmiddels soms 2e poging.

-Terugloopklepje(?) diesel versleten; bij lang stilstaan (week of meer) is de diesel teruggelopen in de tank, en moet je eerst pompen voor het starten. Super simpel, maar moet je wel weten.

-Laadbak in huif bekleed met dikke poyesther plaat, super handig in gebruik: op heuphoogte, schuiven maar met die bagage, zonder een hernia te krijgen.

-Banden zowel vóór (BHGoodrich) als àchter (Yokohama), nog in prima staat, kunnen nog heel veel duizenden kilometers mee.

-Rijdt 1 op 10,5 als je niet harder dan 110 km/uur rijdt. Loopt omhoog als je 130 of meer gaat rijden, dan richting 1 op 7; dus ook met deze Hilux: haastige spoed…

-Interieur is vanzelfsprekend gebruikt, maar heel, behalve de naad van de bekleding van de bestuurdersstoel, heeft aan de linker instapkant een slijtagescheur.

REDEN VERKOOP:

1 - Geld gebrek
2 - Tijdgebrek
3 - Tè linker handen en geen plek om het zelf fatsoenlijk op te knappen.
4 - Moet te vaak milieuzones in (en dat mag niet met deze… vinden ze…)

Heb in de loop der jaren 10-tallen kaartjes onder de ruitenwissers mogen aantreffen, niet allemáál bewaard, maar zie foto’s.

BIEDINGSPROCES:

Ik laat de advertentie tot 31 januari 2023, 23:59 uur staan.

De hoogste bieder vóór 1 februari 0:00 uur, mag ‘m hebben, voor het bedrag van het op-één-na-hoogste bod + 1 euro.

Ik doe niet aan onderhandelen, wil je ‘m toch niet, bied ik ‘m aan, aan de bieder direct onder jou.

Zelfde voorwaarde: 1 euro meer dan het hoogste bod, direct onder jouw bieding. Je krijgt dus altijd korting op je eigen bod.

Graag of niet… ik hoop dat ie bij een liefhebber terecht komt, liefst met wèl 2 rechter handen!

Staat mij nu nog niet in de weg en door de geringe wegenbelasting heb ik geen haast.
Vanaf 1 februari reageer ik pas op de biedingen, behalve als iemand mij eerder een onweerstaanbaar bod doet… (5k+)
Ik check marktplaats 1x per dag 's avonds.

Groet,
Met zwaar gemoed,
Zie ik de biedingen tegemoet,

Locatie: Utrecht - Vinkeveen

Toegevoegd op 1 dag geleden en vervalt op 21 August
Advertentie id: 1431864
    [ ]     77 bezoeken