Problemen met u roetfilter of egr?
Laat deze verwijderen en uitschakelen in de ECU
De goedkoopste al vanaf 100 Eur.
Ook op locatie door heel Nederland en België.
Voordelen
-Aanzienlijke brandstofbesparing ( tot wel 25%)
-Geen onderhoudskosten meer
-Geen motorschade door het roetfilter
-Meer vermogen
Tevens word hij uitgeschakeld in de ECU
- geen foutmeldingen
- geen storingscodes
- geen regeneratie
Het verwijderen levert geen problemen op voor de APK en zal u veel kosten besparen.
DPF (Diesel Partikel Filter): Problemen en oplossingen
Het diesel partikel filter, of zogenaamde roetfilter, is een filter dat speciaal is ontwikkeld om de uitstoot van roet te verminderen, met name in stedelijke gebieden waar de rijsnelheid relatief laag ligt. Er wordt gezegd dat een goed functionerend roetfilter de uitstoot van roetdeeltjes met 95% kan verminderen. De uitstoot tijdens het regeneratieproces (verbranding van afgevangen roetdeeltjes) wordt hierbij echter buiten beschouwing gelaten. Ook is er nog geen deugdelijk onderzoek gedaan naar de deeltjes die nog wel uitgestoten worden (fijnstof) en de gevolgen die deze uitstoot heeft voor het milieu en de volksgezondheid.
Regeneratie wordt iedere 200 tot 1.000km uitgevoerd, aangestuurd door het motormanagementsysteem. Tijdens de generatie wordt de temperatuur in het roetfilter verhoogd tot circa 700C. Deze temperatuursverhoging wordt bereikt door extra brandstof in te spuiten en tegelijkertijd de inspuittiming te veranderen. Bij sommige systemen wordt er ook nog een speciaal additief gebruikt. Het roetfilter kan, afhankelijk van het gebruik van de auto, steeds meer verstopt gaan zitten en zal, als regeneratie weinig tot geen effect meer heeft, uiteindelijk vervangen moeten worden
Defecten aan het DPF-systeem kunnen ontstaan door:
Olieverbruik van de motor en bijbehorende uitstoot
Lekkende injector(en)
Een niet goed functionerend EGR-systeem
Te weinig mogelijkheid om volledig te regenereren(korte afstanden zijn funest voor een DPF)
Foutief gebruik van producten om regeneratie te bevorderen
Lage brandstofkwaliteit
Wij kunnen problemen met het DPF-systeem voor u oplossen. Dit begint met het stellen van een nauwkeurige diagnose; hiervoor beschikken wij over moderne apparatuur om de foutcodes van alle merken uit te lezen, aangevuld met onze ruime praktijkervaring.
DPF vervangen(vaak kostbaar en kan herhaling van de problemen niet gegarandeerd voorkomen)
DPF en regeneratiesysteem verwijderen
(Aanpassen van software/motor-electronica waardoor geen regerenatie meer plaatsvindt, al dan niet gecombineerd met het verwijderen van hardware)
Combinatie(s) van bovenstaande
Het verwijderen van het diesel partikel filter, eventueel in combinatie met EGR-uitschakeling, zorgt voor meer vermogen. Daarnaast geeft het uitlaatsysteem minder tegendruk waardoor de turbo makkelijker opspoelt en dus minder slijt. Tenslotte is het mogelijk om tot 14% aan brandstof te besparen.
Alle merken
Alfa romeo roetfilter verwijderen
Audi roetfilter verwijderen
BMW roetfilter verwijderen
Chevrolet roetfilter verwijderen
Citroën roetfilter verwijderen
Fiat roetfilter verwijderen
Ford roetfilter verwijderen
Honda roetfilter verwijderen
Hyundai roetfilter verwijderen
Jaguar roetfilter verwijderen
Jeep roetfilter verwijderen
Mazda roetfilter verwijderen
Mini roetfilter verwijderen
Mitsubishi roetfilter verwijderen
Nissan roetfilter verwijderen
Lexus roetfilter verwijderen
Subaru roetfilter verwijderen
Skoda roetfilter verwijderen
Porsche roetfilter verwijderen
Dacia roetfilter verwijderen
Volvo roetfilter verwijderen
Volkswagen roetfilter verwijderen
Seat roetfilter verwijderen
Renault roetfilter verwijderen
Peugeot roetfilter verwijderen
Opel roetfilter verwijderen
Mercedes roetfilter verwijderen
Vito
Vivaro
Sprinter
Mazda
Locatie: Zeeland - Breskens
Toegevoegd op 8 dagen geleden en vervalt op 15 December
Advertentie id: 288513
[ ]
285 bezoeken