Eerste toelating: 25-11-2017
Kilometerstand: 11.100 (kan oplopen)
Nederlandse motorfiets (geen import)!
Mocht je willen bieden dan doe je dat maar wanneer je langskomt voor een bak koffie en naast de motor staat. Dan zul je ook direct zien dat de vraagprijs scherp en aan de lage kant is en bieden niet nodig is.
Deze prachtige motor gaat in de verkoop en ik ga hem zeker missen. Hij rijd heerlijk en heb al vele motoren gehad maar met deze altijd veel bekijks en complimenten gekregen van mensen op straat. Waarom ik hem dan weg doe?
Omdat ik de GSX-S 1000 van 2024 heb gezien op de motorbeurs en sindsdien niet meer kan slapen!
Ik ben sinds 2022 de 2de eigenaar geworden van deze prachtige motor. Het betreft een in Nederland geleverde motorfiets. Met maar 11.000 kilometer op de teller is het een motor die nog vele jaren mee kan.
De eerste eigenaar heeft de motor 5 jaar gehad maar door reuma er nauwelijks mee gereden (wel ieder jaar zijn beurten gehad en facturen zijn aanwezig). Ik heb de motor overgenomen met ongeveer 5.000 kilometer op de teller en ik heb hier vorig seizoen de overige 6.000 kilometers er bij opgezet.
Toen ik de motor over heb genomen is er gelijk een beurt gedaan en zijn alle vloeistoffen die vervangen kunnen worden ook vervangen en vervolgens is de motor in de stalling gegaan voor de winter. Er word nooit gereden met kans op pekel en staat in een droge warme stalling aan een druppellader.
Vorig seizoen (2023) toen ik gebruik ging maken van de motor kwam ik er helaas achter dat de banden uitgedroogd waren en de olie uit de banden naar het oppervlakte kwam wat ik gevaarlijk vond en dus 2 gloednieuwe Bridgestone Battlax S22 banden eronder heb laten zetten voor €600,- die er nu net 2.500 kilometer onder zitten.
Eind vorig seizoen heeft de motor in mijn bezit voor de 2de keer een olie en filter wissel gehad en is de ketting weer helemaal schoon gemaakt. Verder is de ketting elke 500 kilometer opnieuw ingevet.
Verder heb ik vorig seizoen (2023) het volgende aan de motor veranderd:
Wheelstriping Italian GP Style €40,-
Korte kentekenplaat houder (origineel Suzuki) €100,-
Led knipperlicht Run (origineel Suzuki) €200,-
Wat er al op zat toen ik hem kocht:
Radiator bescherming van €100,-
Ruitje donker van €150,- (origineel aanwezig)
Akrapovic uitlaat van 1.100,- (origineel aanwezig)
De motor is geheel compleet met alle sleutels, facturen, boekjes en originele spullen. Mochten er nog vragen zijn stel deze dan gerust. Kilometerstand kan nog oplopen.
Houd het bieden netjes want wanneer je bovenstaande tekst hebt gelezen dan heb je ook gezien dat deze motor voor komende seizoenen geen kosten met zich mee brengt op een olie beurtje na (wanneer je dit net zoals ik ieder seizoen doet ongeacht de gereden kilometers). En daarbij komt nog dat er genoeg is geïnvesteerd in de motor dus aanpassingen hoef je zelf ook niet meer voor te zorgen.