Tiptel 355 ISDN

0 EUR

Tiptel 355 ISDN

Voor een goede eerste indruk krijgt men nooit een tweede kans! Dit geldt voor een persoonlijke ontmoeting maar ook voor de begroeting van klanten aan de telefoon.
De Call Manager tiptel 355 ISDN zorgt ervoor dat uw klanten altijd vriendelijk begroet worden en snel worden doorverbonden naar de gewenste persoon of afdeling. Mocht deze persoon of afdeling bezet zijn dan krijgt de oproeper de mogelijkheid om een bericht achter te laten in één van de mailboxen van het geïntegreerde MailBoxenSysteem.
Om de klant zo correct mogelijk te woord te staan en de oproepen zo snel mogelijk af te handelen, biedt de tiptel 355 ISDN de volgende functies:
Begroeten en doorverbinden
De begroeting- en doorverbindfuncties zorgen ervoor dat de klant wordt begroet en gelijk wordt doorverbonden naar bijv. een algemeen telefoonnummer van een bepaalde afdeling.
Automatische telefoniste
De oproeper wordt begroet en kan vervolgens door de toetsen op de telefoon uit 9 doorverbindmogelijkheden kiezen. Indien het gekozen toestel bezet is dan kan men een bericht achterlaten in één van de mailboxen. Dit kan bijvoorbeeld erg gemakkelijk zijn voor een touroperator. Zo kan men een 1 kiezen voor reserveringen, een 2 kiezen voor vragen en meer informatie en een 3 kiezen voor het aanvragen van een brochure.
Overloopfunctie
Wanneer, bij grote drukte, alle telefoonlijnen bezet zijn wordt de oproeper door middel van een meldtekst om geduld gevraagd en net zo lang doorverbonden tot de gewenste lijn vrij is. Wanneer een bedrijf een aantal piekmomenten heeft gedurende de dag wat telefoonverkeer betreft, kan de overloopfunctie ingeschakeld worden, zodat de oproeper geen in gesprek toon krijgt. Op deze manier hoeft men geen extra persoon in te zetten.
Mailboxensysteem
Naast een centrale beantwoorder kan de tiptel 355 ook als persoonlijke beantwoorder dienen voor een afdeling of persoon. In totaal beschikt de Call Manager over 10 MailBoxen die op afstand bedienbaar en uit te luisteren zijn. Tevens kan men de functie nummeroproep inschakelen. Zodra er een bericht wordt ingesproken in de mailbox wordt dit gemeld aan een voorgeprogrammeerd telefoonnummer. Standaard beschikt de tiptel 355 ISDN over een opnamecapaciteit van 120 minuten, deze is door een MultiMediaCard uit te breiden tot 6 uur.
Menugestuurd informatiesysteem
Wanneer medewerkers geconfronteerd worden met steeds terugkomende vragen of informatieaanvragen, dan is het mogelijk om de tiptel 355 te gebruiken als menugestuurd informatiesysteem. Door middel van de toetsen van de telefoon kan de oproeper uit 9 informatieteksten kiezen en de benodigde informatie beluisteren. Dit is bijvoorbeeld ook handig voor bioscopen en theaters, die hun programma zo kenbaar kunnen maken.
2-kanaalssysteem
Twee oproepen kunnen tegelijk aangenomen en doorverbonden worden met de mogelijkheid om een bericht achter te laten.
Call Management
Automatische telefoniste, de oproeper wordt begroet en kan vervolgens door de toetsen op de telefoon uit 9 doorverbindmogelijkheden kiezen. Indien het betreffende toestel bezet is kan men een bericht achterlaten in één van de mailboxen.
Begroeten en doorverbinden, de begroetings-en doorverbindfuncties zorgen ervoor dat de klant wordt begroet en gelijk wordt doorverbonden naar bijv. een algemeen telefoonnummer van een bepaalde afdeling
Overloopfunctie, wanneer, bij grote drukte, alle telefoonlijnen bezet zijn wordt de oproeper door middel van een meldtekst om geduld gevraagd en net zo lang doorverbonden tot de gewenste lijn vrij is
2-kanaals systeem, 2 oproepen kunnen tegelijk opgenomen en doorverbonden worden
Aansluiting op de interne ISDN aansluiting van een telefooncentrale.Wanneer de gewenste doorverbinding bezet is kan men een bericht achterlaten in één van de


0610111454

Locatie: Noord-Holland - Amsterdam

Toegevoegd op 3 dagen geleden en vervalt op 2 August
Advertentie id: 354270
    [ ]     134 bezoeken