Toyota Auris 1.8 VVT-i Aut. Full-Hybrid Nieuw NAVI, PDC
19.840 EUR
Werkelijk in nieuwstaat verkerende Toyota Auris 1.8 VVT-i Automaat Full-Hybrid in zeer luxe uitvoering met o.a; Navigatie, PDC voor en met camera achter, stoelverwarming, Bluetooth infotainment (spotify ...
Toyota Auris / 1.8 VVT-i Aut. Full-Hybrid Nieuw! NAVI, PDC, Camera /
Tellerstand: 7.200 km
Carrosserievorm: Hatchback
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride
Bouwjaar: aug 2013
Transmissie: Automaat
Kleur: Wit
Motorinhoud: 1.798 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 73 kW (99 PK)
Topsnelheid: 180 km/u
Acceleratie (0-100): 10,9s
Wielbasis: 260 cm
Ledig gewicht: 1.285 kg
GVW: 1.285 kg
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik: 3,9 l/100 km (1 op 25,6)
Energielabel: A
Motorrijtuigenbelasting: € 138 - 156 per kwartaal
Boekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Fabrieksgarantie tot: 29-08-2016
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Opties en accessoires
ABS en EBDachterbank in delen neerklapbaarachteruitrijcameraafst. bed. voor centr. deurvergr.airbag(s) gordijnairbag(s) knieairbag(s) sideairbag bestuurder en passagierautotelefoonvoorbereiding met Bluetoothbestuurdersstoel in hoogte verstelbaarbuitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaarbumpers in carrosseriekleurcruise controlelectronic climate controleelektrische ramen voorextra getint glashill hold-functieLED dagrijverlichtinglichtmetalen velgen 17"mistlampen voormultimedia-voorbereidingnavigatie-systeem full mappassagiersstoel in hoogte verstelbaarradio-CD/MP3 spelerstart/stop systeemstuurwiel multifunctioneeltraction control
Werkelijk in nieuwstaat verkerende Toyota Auris 1.8 VVT-i Automaat Full-Hybrid in zeer luxe uitvoering met o.a;
Navigatie, PDC voor en met camera achter, stoelverwarming, Bluetooth infotainment (spotify streamen)
Auto is afleveringsklaar (incl beurt) fabrieksgarantie t/m 8-2016 evt verlenging mogelijk.
Het rijden van een Toyota hybride heeft een aantal voordelen. Zoals het ontspannen rijden, de lage gebruiks -en onderhoudskosten en natuurlijk het gegeven dat het vriendelijk is voor ons milieu.
Ontspannen rijden
Veel mensen ervaren hybride rijden als ontspannend en rustgevend. Vooral het geruisloze wegrijden en het ontbreken van motorgeluid bij stilstand worden daarbij als redenen genoemd. Een hybride Toyota kan tot 2 kilometer volledig elektrisch rijden met een snelheid tot 50 kilometer per uur. Een hybride Toyota hoeft niet met een stekker te worden opgeladen. De auto laadt zichzelf tijdens het rijden op, door de energie te gebruiken die vrijkomt wanneer u moet remmen.
Rijden in een hybride Toyota is niet anders dan u gewend bent. De auto schakelt over van elektrische modus naar benzine zonder dat u het merkt. U kunt dit wel op een schermpje zien. Ook kan de auto rijden op een mix van elektriciteit en benzine. Dit alles gebeurt automatisch afhankelijk van de omstandigheden. Of u nu rijdt op een lege snelweg of langzaam vooruit komt in een drukke stad, een hybride Toyota kiest altijd voor de beste energiebron.
Lage gebruiks- onderhoudskosten
De onderhoudskosten van een hybride Toyota zijn vrijwel altijd lager dan die van een gewone auto uit hetzelfde segment. Dankzij de hoge bouwkwaliteit en omdat veel onderdelen minder worden belast. De batterij van een hybride Toyota gaat in principe net zo lang mee als de auto zelf. Het aantal batterijen dat, sinds de introductie van de Prius 17 jaar geleden is vervangen, is op 1 hand te tellen. Ook wat de batterij betreft hoeft u dus geen rekening met onverwachte kosten te houden.
Wat brandstofverbruik betreft behoren hybride Toyotas altijd tot de zuinigste autos in hun segment. De hybride Prius en Auris verbruiken ca. 1 liter op 25 kilometer volgens de ECE verbruikstest die wordt uitgevoerd voor alle Europese autos. Hybride Toyotas zijn extra zuinig in de stad omdat er dan relatief veel elektrisch wordt gereden.
Een vriendelijke keuze voor het milieu
Toyota is de grootste en meest ervaren hybride autofabrikant ter wereld. In 1997 introduceerden we de eerste hybride Toyota: de Prius. Inmiddels hebben onze 6 miljoen hybride autos gezamenlijk 34 miljoen ton CO2 bespaard.
Naast CO2 is ook de uitstoot van fijnstof en van stikstofoxide van belang. Zeker in de stad, want fijnstof en stikstofoxide zijn schadelijk voor de mens. Een hybride Toyota stoot vrijwel geen fijnstof uit en 21 keer minder stikstofoxide dan een diesel. In de elektrische modus stoot een hybride Toyota helemaal niets uit. Volgens Milieu Centraal is een hybride Toyota dan ook altijd een betere keuze dan de zuinigste schone diesel.