UNIEK Honda VULTUS 750 CC 2015 7100 km Automaat Nieuwstaat

8.150 EUR


Honda Vultus NM4Mei 20157100 km750 cc54 PKautomaat DCT (Dual Clutch Transmissie)handmatig schakelen met flippers matzwart18 inch velg voorzijdeAchterband 200/50/17verlengde zwarte ruitonderhoudsboekje2 sleutelsnieuwprijs 13.000 euro
Onderscheid je van de massa! Onopvallend toeren is voorbij, wat een bekijks met deze motorfiets! En wat een futuristisch  design, you hate it or you like it....

Van liefhebber, (52 jr) werkelijk in nieuwstaat verkerende en zeldzame Honda Vultus NM4 750 voorzien van de DCT automaat  Ook handmatig schakelen is mogelijk met de "flippers" op het stuur.
Bouwjaar is mei 2015 met slechts 7100 km, alleen gebruikt bij mooi weer en dat is aan alles te zien! Geen krasjes/deukjes en of andere beschadigingen, echt nieuwstaat. Rijdt ook echt heel fijn door de lage zit dus zeer wendbaar en stabiel. Leuke gadget is ook de opklapbare ruggesteun. In maart 2018 is bij 5277 km aantoonbaar onderhoud uitgevoerd en afgestempeld bij Bovag Premium Motoren.

Geen inruil en minimale prijsonderhandeling. De enige Honda Vultus welke op dit moment te koop is in Nederland. Ook in Europa zelden te koop.

Zie ook: www.youtube.com/watch?v=13IUwg3CMdk

Onderstaande tekst is afkomstig uit een Honda Vultus test:

Willen we hier meer van weten? Vooruit dan, even in een notendop: de NM4 Vultus is volgens Honda ontwikkeld door een jong en enthousiast team, maar heeft in de persberichtgeving er niet bij vermeld hoeveel zakken geestverruimende middelen aan het ontwerp vooraf zijn gegaan. De NM4 Vultus is afgeleid van het New Concept platform en wordt aangedreven door de nieuwe 745cc paralleltwin waarmee ook de NC750 modellen zijn uitgerust.

Mr Keita MIkura, Large Project Leider NM4 Vultus:
Honda is een groot bedrijf. We maken alle soorten motoren. Het is geweldig dat we soms een bepaalde motor maken gewoon omdat het kan en niet omdat het moet.
De NM4 Vultus bestaat dankzij een passie die diep in ons bedrijf verankerd zit. We wilden iets speciaals creëren, niet alleen voor de tweewieler wereld, maar uniek in de hele wereld - een machine die de menselijke ziel als geen ander weet te raken.
Ons doel was om iets te maken dat elk moment cinematic maakt en we wilden dat bij het rijden elke keer een gegarandeerd uniek moment zou zijn.

Gedurfd, maar ook met beide motorlaarzen op de grond, dat is de nieuweling. De Vultus is schatplichtig aan de CTX 700 waarvan hij het chassis erft en de NC750 waarvan hij het technische luik kreeg ingeplant. De Vultus heeft nieuwe wielen, met een 18 inch vooraan en een 200/50 slof achteraan. De balhoofdhoek is met 33° best genereus te noemen. De wielbasis daarentegen is dan weer 1.645 mm.

Installeren
Wie zijn been over de Vultus gooit en z’n bips neerzet, neemt niet zozeer een zithouding aan, maar installéért zich werkelijk achter het stuur van de Honda. Net Zoals je je in je favoriete ligstoel nestelt. Met een hoogte van 650 mm is de Vultus echt laag. Je rug wordt helemaal ondersteund en je zit met je benen gewoon lekker naar voor. Niet extreem zoals op een aantal custom-modellen, maar wel ontspannen. Nog voor je een meter hebt gereden, heb je al het ontspannen en comfortabele gevoel om er eens goed voor te gaan zitten. ‘Er’ betekent in dit geval: een stevige rit.
De Vultus rijdt vlot: het NC750 blok in combinatie met de nieuwste generatie van de DCT (Dual Clutch Transmissie) gaat er gretig tegenaan en weet aan alle toerentallen te overtuigen. De geometrie van de Honda is dan wel uitgesproken custom geïnspireerd, het neemt niet weg dat de Vultus zich het opgelegde ritme gewillig laat opleggen, zonder dat we frustraties voelen opborrelen.
De stabiliteit van de Vultus is prima. De vering zorgt voor een acceptabel comfort en de remmen volstaan zeker.  In de stad houden we ons dan maar vooral bezig met het kiezen uit een van de twintig mogelijke kleuren van het dashboard, zijn we erg te spreken over de verlichting die volledig uit LED’s bestaat, maar merken we ook dat onze nieuweling ter hoogte van z’n spiegels zo breed is dat het moeilijk wordt om te file filteren.
Hij heeft een erg futuristisch aura, maar onder die laag gaat solide prestaties en beproefde techniek schuil. In bepaalde landen voorziet Honda in een ‘bagger’-variant. Een versie die voor dit buitenbeentje een erg logische ontwikkeling is. Neemt niet weg dat het vooral de bestuurder is die aan deze Vultus plezier zal beleven. De ruimte voor de duo is beperkt, maar wat die te kort komt, wordt ruimschoots gecompenseerd voor degene die achter het stuur zit. De zit is werkelijk royaal.




Locatie: Noord-Holland - Amsterdam

Toegevoegd op 2 dagen geleden en vervalt op 8 January
Advertentie id: 883395
    [ ]     314 bezoeken