Vripack 700 Slepermodel

42.000 EUR

Te koop Vripack 7.00 slepermodel
De Vripack 700 is een 6mm stalen rondspant met kimkielen zelfbouw uit 2006.
Afmetingen zijn 7.10 x 2.60 x 0,8 m, kruiphoogte van 1.6 meter met gestreken mast. De waterverplaatsing is 6,5 ton.
Er zijn twee waterkerende schotten die de roef en achteronder scheiden van de machinekamer.
Het totale casco en voortstuwing worden beschermd tegen extra corrosie d.m.v. aangebrachte anodes op het casco en schroefas onder de waterlijn.
De boot is voorzien van een druppel roer gevuld met olie gemonteerd vanaf de hak d.m.v een gland.
Samen met de steile steven en de geveegde kont heeft de boot een zeer stoere uitstraling die veel aandacht trekt.
Voortstuwing
De scheepsmotor is een Engelse blauwe Lister LPWS 3 cilinder 22,1Kw of 30Pk uit het bouwjaar 2007 met 1007 uur op de urenteller. Bij gemiddelde vaart verbruikt de motor tussen de 1 en 1,3 lt diesel brandstof per uur. Er zijn twee brandstoftanks 75 lt en 40 lt voorzien van tussenafsluiters, peilglas, vacuümmeter en een niveau-signalering. De tanken hebben een totale inhoud van 115 lt en brengen via de diverse brandstoffilters de brandstof naar de verbruikers.
De aandrijving gaat vanaf de motor naar de PRM keerkoppeling middels een Pythondrive en stuwlager naar de vetgesmeerde schroefas die door een bronzen gland naar de bronzen schroef. Er is een centrale vetsmeerinrichting aanwezig. Ook is het mogelijk te smeren met de aanwezige vetspuit.
Roef interieur
Het interieur is op maat gemaakt in een rondzit met bakskisten uitgevoerd in mahonie, wengé en teak. De keukenopstelling zit aan SB zijde en is uitgevoerd met een tweepits gasstel en een Rvs spoelbak. Op de keuken zijn de Maclight, gasdetectie en de acculaadmeters gemonteerd. Er is een afgesloten elektrisch toilet aanwezig aan BB zijde met een vermaalinstallatie naar de vuilwatertank toe. Het water wordt aangevoerd vanuit de 2 watertanks met een totale inhoud van 115 lt d.m.v. de elektrische hydrofoor installatie. De vuilwatertank heeft een inhoud van 50 lt en kan zowel vanaf de wal leeggezogen worden als leeggepomp worden middels de vuilwatermembraampomp. De roef kan verwarmt worden d.m.v. een Webasto Airtop 2000 dieselkachel. De patrijspoorten zijn 150mm van gepolijst koper met twee knevels. In de roef is een 3kg poederblusser aanwezig.
Instrumenten en elektriciteit aan boord
Bij de bestuurdersplaats zijn twee centrale schakelaars voor de elektra aan boord. Op het instrumentenpaneel zijn diverse voorzieningen samengebracht een teak stuurwiel hydraulische besturing, boegschroef en luchthoorn bediening, de aanwezige meters voor: roerstand, toeren, oliedruk en temperatuur, Volt, Ampère, tankinhoud, schoon als vuilwater, bilge-alarm en een brandstof-schakelaar.
De elektriciteit aan boord komt van twee onderhoudsvrije Gel accus van 160Amp. 1 accu is voor de motor en 1 accu voor de accessoires ieder met een eigen schakelkast . De accus zijn d.m.v. een Cyrix aan elkaar verbonden. Vanuit een centraal schakelpaneel in de roef kunnen diverse installaties bediend worden zoals, led boordverlichting, led roefverlichting, vuilwaterpomp
Via een scheidingstrafo is de Victron Multiplus te gebruiken als acculader en omvormer voor de 230 Volt aan boord.
Afdekking
Bij de boot zit een beminitop, een afdekzeil voor in de haven en een tent met stahoogte voor grotere leefruimte tijdens langere reizen. Allen door een zeilmakerij speciaal voor deze boot gemaakt.
Verf systeem
Het casco is voor het intimmeren zowel van buiten als van binnen gestraald. Het verfsysteem is als volgt opgebouwd: zowel het binnen- als buitenschip staat in een dikke laag Sigma DTM coating, waarna het onderwaterschip vanaf het boeiboord tot aan het berghout in de twee componenten Sigma Multi primer is gezet met daarna de diverse lagen aangebrachte zelfslijpende antifouling. Het bovenwaterschip is afgelakt met Sigma S2U Gloss.
Documentatie
Uitgebreide documentatie




Locatie: Noord-Holland - Amsterdam

Toegevoegd op 5 dagen geleden en vervalt op 22 August
Advertentie id: 698959
    [ ]     1866 bezoeken