Tekoop aangeboden een nette motor in goede conditie.
Bij 28500km in Januari is de volgende gebeurd.
Olie en oliefilter vervangen
Luchtfilter schoongemaakt
Remvloeistof vervangen
Slijtage delen gecontroleerd
Geen onderhoudsboekje aanwezig. De kilometerstand en de staat van motor laat zich zelf zien dat er altijd tijd en geld in is gestoken.
De foto’s 1,2,3 die u ziet in de parkeergarage zijn de meest recente foto’s van 29 Oktober. Ik zelf heb aantal aanpassingen(veranderingen) gedaan aan de motor.
Stickersset op de wielen.
Radiator beschermers(Oude beschermer heb ik ook nog).
Spiegels bij Yamaha dealer gekocht(t.w.v 130euro het is geen setje die lostrilt of eraf vliegt tijdens het rijden).
Passagiers plek afgedekt met een kapje is elk moment weer los te maken(duoseat kapje).
Orginele uitlaat incl. katalysator. Recent de voorbochten helemaal gepoetst en gepolijst.
Tegen meerprijs de Akrapovic demper(t.w.v. 800euro)met de Dominator kat vervanger(t.w.v. 120euro) wat samen een super dik geluid creëert.
Korte kentekenplaathouder.
Tanktas ring van SW-Motech.(geen tas die heb ik verkocht)
Recent is de ketting volledig incl kleine tandwiel schoongemaakt en gesmeerd.
Band achter is toe aan vervanging.
Rijden, schakelen en remmen zoals het hoort.(3 sleutels)
Graag bieden naar waarde.
Prijs zonder Akrapovic en katvanger € 10500
Motor heeft een olie wissel nodig. Kan ervoor zorgen dat de oliewissel gedaan word voor de nieuwe eigenaar tegen een meerprijs van €75.
MT-10 Hoogtepunten van de motor
• YZF-R1 afgeleide 'CP4' 4-cilinders-in-lijn crossplane motor
• Getuned voor meer koppel in de lage en middentoeren
• YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) systeem
• Yamaha D-MODE systeem met selectie uit 3 modi
• Instelbaar Traction Control System (TCS) systeem, 3 modi
• Assist & slipper (A&S) antidribbelkoppeling en (ABS)
• Cruise control systeem voor de 4e, 5e en 6e versnelling
• Nieuw design van de inlaat-, uitlaat.