Ivm mijn gezondheid bied ik mijn R1 te koop aan. Ik heb er dit jaar slechts een aantal dagen (voornamelijk in Duitsland met tourtochten) op gereden.
Ik ben helaas tot de conclusie gekomen dat door de power icm de houding het beter voor mij is om in de komende tijd afscheid te gaan nemen.
Ik ben van mening dat dit één van de laatste old-scool 4 in lijn superbikes is. (139kw/188pk)
Vier jaar geleden, toen ik hem nog niet zo lang had, ben ik in een bocht rechtsaf door een schrikreactie (relatief zacht) onderuit gegleden (met een aantal tranen als gevolg). Hierna is hij helemaal nagekeken door een ervaren motormonteur.
De foto’s spreken voor zich. Ik ben een liefhebber.
Altijd E5 / Euro98 getankt.
Optisch is hij dus niet helemaal 100%, maar daar is de prijs naar. (al zeggen sommigen: het was me niet direct opgevallen)
Wat zijn de veranderingen tov origineel:
- MRA light smoked double bubble ruit
- korte beter instelbare hendels
- Brembo remblokken
- bobbins voor achterbok/standaard
- voortandwiel 1 tandje minder (A-merk). Hierdoor kan je prettig in 2e versnelling over bv rotonde.
- achterlicht (uit USA) met geint. knippers
- schakel indicator
- korte kentekenplaathouder met led verlichting
- uitlaat; een zgn baffle kit. Dat houdt in: standaard pijp wordt open gemaakt, alle demping eruit, een speciale koker er in en dan weer prof dicht gemaakt. Gevolg: de dempers zien standaard uit, alleen klinkt het als een serieuze sportuitlaat. Een compleet standaard yamaha demperset krijg je er ook bij.
- tankpad (en kleine zij pads)
- rode wheel striping
- verbeterde gel accu Yuasa
- wel erbij, niet erop, bar ends nieuw
- wel erbij, niet erop, voetsteunen voor achterpassagier
- ook aanwezig standaard stuurdemper
- stickerset; ik heb dit afgelopen juni er opgeplakt. Mij geeft het een subtiele WSBK feel; maar dat is er evt ook af te halen. De motor heeft enkel binnen gestaan, een aantal dagen buiten, maar dan afgedekt met prof hoes. Van optredend kleurverschil is nog geen sprake.
Verder heeft de R1 afgelopen juni een Grote Beurt gehad:
- olie-, rem-, koelvloeistof ververst
- alles nagelopen
- klepspeling gecontroleerd
- luchtfilter nieuw
- bougies nieuw
- 2 nieuwe banden: Pirelli Diablo Rosso 4 (nieuwste)
Originele boekje Yamaha heb ik ook.
Incl. rode moeder sleutel en contact sleutel.
1 zwarte (reserve) contactsleutel ben ik kwijt geraakt helaas. Deze zal wellicht nog ergens in een tas vakje of … zitten. Na een tourtocht kon ik hem nergens meer vinden. Mocht hij ooit boven water komen stuur ik hem aangetekend op.
Wat ik eventueel -in overleg- ook verkoop is (zie foto; al mijn kleding. Muv pak heb ik deze recent nieuw gekocht, maar slechts een paar dagen gedragen)
- HJC Rpha 11 helm maat M
- Alpinestars SP1 handschoenen rood wit zwart M
- Alpinestars SMX6 v2 rood zwart laarzen 43
- Alpinestars race pak 2 delen zwart rood wit lengtemaat maat 52
- paddock-stand
- standaard v voorkant (handig v poetsen)
- druppellader
De kilometerstand loopt wellicht ietsjes op ivm ‘afscheidsrondje’.
Heb je nog meer vragen, stel ze gerust.
Ik reageer niet op onzin-biedingen. Haast heb ik niet en kan ook prima wachten tot aanvang seizoen 2023.
Grt!
Peter 0652630185
Oud
Locatie: Noord-Holland - Amsterdam
Toegevoegd op 2 dagen geleden en vervalt op 1 January
Advertentie id: 1362531
[ ]
81 bezoeken