Ik heb deze GS gekocht om een reis mee te maken naar Noorwegen dit is de juiste motor om zo iets mee te doen.
Ik heb altijd veel plezier gehad van deze motor. Met pijn in mijn hart doe ik hem weg. Ik ben klaar voor de volgende stap.
Hij rijd perfect en is altijd goed in onderhoud geweest daar is nooit op bezuinigd.
Hij heeft hier en daar wat gebruikers sporen. Ben je op zoek naar een motor die dat niet heeft, dan is dit niet de juiste bike voor je.
Er is een nieuwe teller op gezet (20000KM) na dat de motor achter op een auto in is gereden. Is in het centrum op lage snelheid gebeurd, de voorvork is nog perfect de schade zat hem alleen in de snavel en in en teller.
De teller geeft aan 40xxxx daar moet je dus de 20000km van de vorige teller bij optellen.
VEEL EXTRA’S
-ABS
-extra continental TKC 80 voor en achter band
-extra set velgen (handig voor de cross banden)
-3e set banden 50%
-trax top koffer
-trax zij koffer
-arrow demper (paar maanden geleden gekocht voor €450 factuur aanwezig)
-originele demper
-touratech hand beschermers
-sw motech skid-plate
-sw motech bescherm hoes
-6x reserven sloten voor alle koffers
-smoke windshield
-originele ledlamp
-trax rugleuning voor pssagier
-enduro rem pedaal
Mochten er vragen zijn of wil je meer foto’s bell/app gerust.
Voor een test ritje kan je altijd langs komen
Het is geen motor zonder krasjes en plekjes logisch als je kijkt naar het jaar, ik kan je garanderen dat de motor perfect is onderhouden en nog heel veel KM’s mee gaat.
Kortom, een perfecte motor enigste wat niet werkt is de KM kabel die is aan vervanging toe
Technische spec’s:
Motor type: Viertakt lijnmotor
Aantal cilinders: 2
Nokkenas: Dubbel bovenliggend
Aantal kleppen per cilinder: 4
Cilinderinhoud: 798 cc
Koeling: Vloeistof
Smeersysteem: nb
Compressie verhouding: 12,0 : 1
Boring x slag: 82 x 75,6 mm
Maximum vermogen: 63 KW / 85 PK @ 7500 rpm
Maximum koppel: 83 Nm @ 5750 rpm
Verbruik: 1 : 19,6
Top Snelheid: 200 Km/h
Inlaatsysteem: Elektronisch geregelde BMS-K brandstofinjectie
Elektrische installatie: 12 Volt
Ontsteking: Elektronisch
Start systeem: Elektrisch
Koppeling: Meervoudige natte plaat
Versnellingen: 6
primaire overbrenging: Tandwielen
Secondaire overbrenging: Ketting
Frame Type: Brugframe met blok als dragend gedeelte
Vering voor: Hydraulische telescoopvork
Vering achter: Enkele schokdemper
Remmen voor: Dubbele geperforeerde schijf 300 mm
Remmen achter: Enkele geperforeerde schijf 265 mm
Wielen: Spaakwielen
Bandenmaat voor: 90/90-21
Bandenmaat achter: 150/70-ZR 17
Lengte: 2320 mm
Breedte: 945 mm
Hoogte: 1350 mm
Zithoogte: 820 - 880 mm
Wielbasis: 1577 mm
Gewicht 177 kg
Brandstof: Euroloodvrij
Tankinhoud: 16
Locatie: Gelderland - Nijmegen
Toegevoegd op 27 dagen geleden en vervalt op 20 December
Advertentie id: 1234506
[ ]
127 bezoeken